marți, 24 noiembrie 2015

Cum m-am imbolnavit in 24 de ore

Duminica a fost o zi foarte frumoasa pe care am petrecut-o in familie si deci in compania celor dragi. M-am simtit foarte bine si atat eu cat si iubitul meu ne-am relaxat asa cum nu mai reusisem sa o facem demult. A venit si seara si dintr-o data am inceput sa stranut de cateva ori. Nu m-am panicat dar iata ca noaptea nu a fost prea buna cu mine din cauza faptului ca nu am putut sa ma odihnesc foarte bine. Am inceput sa ma simt rau si m-am trezit cu gatul uscat si foarte dureros. Mi-am dat seama imediat ca m-a luat raceala si efectiv nu imi dau seama care a fost cauza. Pentru ca in zilele precedente nu am simtit deloc frig sau alte simptome. Cert este ca pana a doua zi dimineata m-am trezit racita bine de tot. Iar deja astazi sunt din ce in ce mai rau. Pana acum am bagat in mine la medicamente de nici nu le mai stiu numarul.

 E clar ca in aer circula tot felul de virusi care te ataca atunci cand ai imunitatea scazuta. Astept sa ma fac bine si cu siguranta o sa caut o firma de dezinfectie Bucuresti care sa ma ajute cu eradicarea tuturor virusilor din casa. Asta ca sa stau eu linistita.


Acum tot ce ma ajuta sunt pastilele de paracetamol si niste ceaiuri cu multa lamaie pe care le beau fara zahar, astfel incat vitamina C sa fie cat mai bine asimilata de corpul meu slabit din cauza bolii. Sper ca in cateva zile sa ma pun pe picioare pentru ca urmeaza sarbatorirea zilei nationale si nu as vrea sa ratez excursia pe care ne-am planificat-o datorita faptului ca avem inca doua zile libere de la serviciu. Problema este si vremea de afara care parca joaca impotriva mea si e ploaie si vant. Dar maine vreau sa stau acasa.